کدام بطری معطر را بخرید؟

عطرها در اندازه های مختلف بطری وجود دارند، اما معمولاً از 1 اونس تا 3.4 اونس یا حتی بطری های بزرگتر هم وجود دارند. اگر تازه می خواهید از عطر استفاده کنید بطری های کوچکتر را بخرید تا اگر از طعم آن خوش تان نیومد و یا با بدن شما همخوانی نداشت، هزینه ی کمتری پرداخت کرده اید. احتمالاً سلیقه شما تغییر خواهد کرد وقتی فرصت بوییدن رایحه های مختلف را پیدا کنید.

 

رایحه های عطر و ادکلن متغیر است:

عطر آن ها در اثر گرما و تابش نور خورشید تغییر می کنند. باعث از بین رفتن مولکول های رایحه ی عطر می شود. بنابر این آن ها را در نزدیک پنجره قرار ندهید. با نگهداری رایحه در محیط های خنک، تاریک و خشک، طول عمر رایحه را افزایش دهید. کمد اتاق خواب مکان بسیار خوبی است.

هدیه دادن عطر برای خانم‌ها و آقایان مناسب است

 

فرقی نمی‌کند، طرف مقابل شما آقا باشد یا خانم، یا حتی جوان باشد یا مسن باشد، در هر شرایطی، هدیه دادن عطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای ابراز محبت و دوستی است. جالب است بدانید که یک سوم از خانم‌ها به عطرهای مخصوص آقایان علاقه دارند و ضرورتی ندارد خودتان را به عطرهای مخصوص هر جنس محدود کنید.

 

برخی از برندها هم عطرهای تک جنسیتی به بازار ارائه کرده‌اند، که می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان‌مان به حساب بیاید.

 

عطرها یک هدیه احساسی هستند

 

وقتی احساس خاصی به کسی دارید، هدیه دادن عطر می‌تواند نشانه‌ای از این ابراز احساسات باشد. البته هدیه دادن به طور کلی چنین خاصیتی دارد، اما وقتی یک وسیله شخصی مثل عطر به عنوان هدیه انتخاب شود، ارزش احساسی آن بسیار بالاتر خواهد بود.

 

عطرهایی که نوت‌های رمانتیک دارند، بهترین گزینه برای این کار هستند. البته در نظر داشته باشید که وقتی برای یک همکار یا دوست معمولی هم عطری را به عنوان هدیه می‌خرید، نباید به سراغ رایحه‌های احساسی و رمانتیک بروید، یک عطر ساده و کلاسیک بهترین انتخاب برای چنین هدیه‌ای است.

 

هدیه دادن عطر یک حرکت لاکچری و سطح بالا است????

 

فرقی نمی‌کند، چقدر پول برای خرید عطر مورد نظر خود صرف کرده‌اید، هدیه دادن عطر همیشه یک حرکت سطح بالا و لاکچری محسوب می‌شود و برای همه خوشایند و راضی کننده است.

 هر کسی وقتی یک بسته زیبای عطر از یک برند شناخته شده را به عنوان هدیه دریافت می‌کند، احساس دلگرمی و شادی پیدا می‌کند. حال اگر این عطر به صورت یک مجموعه هدیه و همراه با ژل و محصولات زیبایی مرتبط با همان نوعِ عطر باشد، این شادی و دلگرمی چندین برابر خواهد شد.

https://madammosiu.com/product-category/women-perfume/